مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-09سياسي

دولت «سلام» برای تک تک شهرستان های گیلان برنامه دارد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گیلان را استانی پهناور با شهرستان های زیاد دانست و تاکید کرد: دولت «سلام» برای تک تک شهرستان های گیلان برنامه دارد.

- ایسنا/گیلان نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گیلان را استانی پهناور با شهرستان های زیاد دانست و تاکید کرد: دولت سلام برای تک تک شهرستان های گیلان برنامه دارد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت وگوی تلویزیونی با مردم استان گیلان، با اشاره به قرار گرفتن گیلان در خطه ای سرسبز و بارانی، اظهار کرد: گیلان یکی از استان های مهم کشور است و قرار گرفتن در کنار دریای خزر یک موقعیت سوق الجیشی منحصر بفرد برای گیلان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به سابقه عظیم تاریخی گیلان هم در ساخت ایران و هم در پیوستن به مکتب اهل بیت(ع) و حمایت از ائمه و امامزادگان، افزود: گیلان در تاریخ معاصر ایران نیز با انقلاب هایی که علیه رژیم های طاغوتی کرد نقش آفرین بوده و همچون جریان نهضت جنگل و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، در سایر امور کشور پیشتاز است.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه گیلان در منطقه خاصی اقلیمی قرار دارد، تصریح کرد: ارتباطات بین المللی که توسط گیلان با همسایگان دریای خزر فراهم می شود، موقعیت ویژه ای به گیلان بخشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت «سلام» برای تک تک شهرستان های گیلان برنامه دارد

دولت «سلام» برای تک تک شهرستان های گیلان برنامه دارد